10. јануар 2013.

Tutorijal-kako napraviti cvet od papira

Ovaj sam tutorijal pravila jos pre dve godine,za jedan sajt,ali nije objavljen.Mislim da je korisan pocetnicima u quillingu,a i drugima koji mogu ovim cveticima da ukrase razne predmete,od cestitki do drugih stvarcica.Ja sam ga radila u tri boje i bez tucka,ali velicina i boja zavisi od licnog izbora.
Znaci,trebaju vam tri tracice,duzine obicnog papira,u razlicitim bojama,sirine po zelji,moje su sirine 1 cm.I dve zelene tracice od 0.5 cm,za listice.

  Trake za cvet,sve tri, iseckati makazama,ovako
 i potom ih smotati na stapic,ja tada nisam imala pravi alat za ovo pa sam koristila stapic za rostilj:)Kada zavrsite motanje prvog papira,stavite malo lepka,pa onda sledeci,i tako sva tri.



i dobicete ovo
Cvet je gotov,vreme je za listove.Zelene trakice smotajte na stapic,malo otpustite da dobijete lep razlistan krug,zalepite na kraju,i oblikujte listic,tako sto krug ravnomerno pritisnete sa obe strane prstima.


 Rezime:
 





 Nadam se da je bilo zanimljivo i da cete uspeti da iskoristite ovaj tut.Pozdrav:)))

12 коментара:

  1. odličan tutorijal, ovo znam napraviti ali od viška glava ne boli :D
    veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lepo, jednostavno, nije komplikovano a može se baš lepo iskoristiti na mnogo načina.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je tako slatko! Izgledaju ovako zajedno kao neki slatkiši (biće da je proradila moja podsvest). Tako je jednostavno za pravljenje, a izgleda predivno. Hvala što si nam otkrila tajnu:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ide 8.mart,pa cu deci na Likovnoj radionici u Biblioteci pokazati tvoj tutorial.Hvala.
    p.s.Imaš nagradicu kod mene
    ljubac

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slobodno,bice im jako zanimljivo,to sam vec probala,drago mi je sto ti se dopalo,da mi javis kako je bilo :)

      Избриши