28. март 2013.

Stvoreni nakit od papira:)

Posto ima naznaka da ce se Bojanine tvorevine ovog leta prodavati na Splitskoj rivijeri,dala sam se u posao,tragam po svojoj glavi za najboljim resenjima,najlepsim primercima,neobicnim formama,izvlacim iz sebe najbolje.Teram sebe da vredno radim,naravno da ima i promasaja,i manje lepih primeraka,ali da bi se dobilo nesto lepo,mora se eksperimentisati,bez staha od neuspeha.Trudim se da budem samokriticna,i zelim da opravdam to da je svaki komad tog nakita unikat,ma sta neko mislio o toj reci:)
 Najvise volim da  neke jednostavne i lako dostupne materijale ugradjujem u svoje tvorevine,i tako im dam potpuno drugu primenu i znacenje,to moze totalno da me odusevi,i zanimljivo mi je kada ljudi to posmatraju i ne mogu da otkriju og cega je.Sve ovo mozete videti na sledecim slikama :)))









22 коментара:

  1. Ovo je sve stvarno unikatno i vrlo neobično,baš zato jer je od "obični" svakodnevnih materijala.Rekla bih i da su minđušice lagane,što je prednost velika u odnosu na kamenje koje je nekad preglomazno i teško...Želim ti uspešnu prodaju!!Do tada,navali sa izradom svojih raznovrsnih kreacija:))

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno,maštovito,originalno:) Svaka čast! Sretno s prodajom...Moj favorit su crno-bijele naušnice!

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj nakit je predivan!!! Stvarno si me oduševila. Izgleda vrlo neobično i originalno. Nikad nisam videla nešto slično. A favoriti su mi broševi, naročito ovaj crveni. Ćarobno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :))))Drago mi je sto ti se dopalo :)Pravila sam i ranije nesto slicno,sada je opet doslo na red :)

      Избриши
  4. Odlično je, posebno one naušnice s notnim crtovljem i notama!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман29. март 2013. 07:30

    Fenomenalno, svaka čast. Vrlo lijepo i neobično. Samo tako dalje.
    Lp, Sonja.

    ОдговориИзбриши
  6. Pre svega, kao i svi i ja ti želim vrlo uspešnu prodaju. Znači, ne samo da prodaš sve ono što poneseš nego da te zatrpaju sa narudžbinama toliko da ne znaš gde ti je glava i....da sve bude plaćeno unapred !!! :)
    Moj faforit su one sa prve slike ( četvrte u nizu),jednostavne sa noticama. Baš su mi onako legle.... Ja bih se za te uhvatila odmah !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,moracu izgleda ove sa notama da ponovim jos koji put :)Nadam se da ce im se svideti pa da bude jos narudzbina :)

      Избриши
  7. Ovako lijepe kreacije bi morale naći nove vlasnike.Puno uspjeha!

    ОдговориИзбриши
  8. Jeeeee! Konačno sam dočekala da uradiš naušnice od papira!!! :D Svaka čast! Želim ti da se sve rasproda čim prije. Moji favoriti su zna se, crvene sa srcima ali i note ;) Samo tako nastavi, bravo! ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Jako lijepo i neobično! Imaš svoj stil i to je najbolje! Puno uspjeha ti želim :)

    ОдговориИзбриши