29. јануар 2013.

Nagradice-upoznavalice:)

Dobih ovu slatku,srcoliku nagradicu od 


 
                                               Natase 
                                 
                                                                         i Selme



 Reci jedanaest stvari o sebi:
1.Zanimljivo mi je da fotografisem cvece,a jos ako se tu stvori neka bubica-savrseno za kompoziciju







 

 2.Nebo u svoj njegovoj lepoti i cudnovatosti

\

 
  3.Nekad me odusevi totalno prosta stvar,na primer kako su se ove biljcice divno smrzle u ovom koritu:)

4.Lepota spontanosti u stvarima slucajnim

5.Cesto fotografisem hranu:)))a posle to neko mora i da pojede:(((


  
6.Gajim kaktuse,mislim da imaju najdivnije cvetove




7.VOLIM ruske filmove,koliko ima dobrih ne bih mogla da nabrojim,dacu vam par linkova,a naj glumac-Sergej Bezrukov


8.U poslednje vreme dosta posecujem blogove o hrani,mogu reci da je veoma korisno,stalno se jave nove ideje sta spremati,ali jedan veoma dobar je FOODFORTHOUGHT
9. Neke interesantne fotografije nasih ljubimaca:)
Punki:

Taras:


Taso CAR:


10.Najbolje se odmorim u svom selu,pa kako i ne bi


11.Brasnjasti pozdrav!
Svi koji zele ovu nagradu mogu je preuzeti!

 
 
 





12 коментара:

  1. krasan post!
    sve mi se sviđa, sve fotografije su krasne, ali bačvaaaa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,bacva je mamino delo,ja sam inace povukla od nje talenat za tako neke stvarcice:)

      Избриши
  2. Ali kaktusiiiiiiii.......... I ja ih gajim i volim. Prošle zime nekoliko je smrzlo i to oni najneobičniji, pa moram da obnovim kolekciju. Inače, mislim da su izuzetni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A kako divno mirise cvet,a da li znas da mirise samo ako ga cekas godinama,tj,ako je "domaci",kod mene stizu neki ucvetali ali nemaju miris.

      Избриши
  3. Sve je lepo...no međutim zapazih rolovane palačinke,Tasu CARA sa carskim stavom i dvorište sa dobrom hladovinom za letnja baškarenja..Raj;)

    ОдговориИзбриши
  4. Kako su slatki dok spavaju :) a i ovako su slatki... ;)

    Selo moje lepše od Pariza <3

    Moja majka još gaji kaktus koji sam joj poklonila za 8. mart pre 10-ak godina, dok sam još išla u osnovnu školu (ona fora sa kaktusićem u saksijici, minijaturno sve), eno ga sad presađen u 2 velike saksije. :) Slažem se sa tim da imaju predivne cvetove.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,neki moji primerci su ogromni,i tek onda cvetaju,uglavnom nocu i imaju divan miris:)

      Избриши
  5. odline sličice o tebi, a i ja volim kaktuse čini mi se više od ostalog cvijeća

    ОдговориИзбриши
  6. Jao, Bojana, stvarno, ali STVARNO si me oduševila sa ovim fotografijama! Toliko su lepe i sveže i na tako divan način dočaravaju tebe, tvoju narav, ambijent u kome živiš i tvoj način života. Predivno!

    ОдговориИзбриши