17. децембар 2012.

Ukrasni vencici :)))

U pauzi spremanja slavske trpeze,na kratko se javljam,saljem vam fotografije par vencica koje sam ovih dana napravila,jos uvek sam u traganju dobitne kombinacije,ali evo par primeraka:)))
Ovaj nije bas tipicno novogodisnji,ali i moze da bude,s obzirom da bez ljubavi ne moze da prodju ni praznici,pa se moze reci da je usko vezan za temu:)))Moj bi muz rekao da sam totalno podetinjila,pa i ko ne bi,kada ovo srculence seta po tankoj zici gore-dole kada se pomeri:)))


  I jos jedan,zimski,bas je nastao kada je pao onaj veeelikiii sneg.


Ima tu jos ideja,ali se bojim da bi potrajalo,i da ce ovo na sporetu da zagori:)))

11 коментара:

  1. Ljepo! Beautiful! Of course, to Your Christmas is more time than in Poland, but Your decoration is very good. Greetings from Poland! Pozdrav z Poljsko.

    ОдговориИзбриши
  2. Zimski je bas lep,moze takav i da ostane:)
    Srecna ti slava!!!

    ОдговориИзбриши
  3. I jedan i drugi je krasan; šiblje i šiške! volim kad se tako nešto može napraviti od materijala koje nađeš oko sebe, u prirodi, to mi je onda posebno šarmantno

    ОдговориИзбриши
  4. Predivni su, zaista. A ti si vrlo vešta domaćica kad uspevaš da spremaš slavu i da praviš venčiće:) Odavno sam se uverila (gledajući pre svega moju majku) da su ljubav i dobra volja dovoljne za realizaciju bilo kakve ideje, pa čak i za žongliranje između kuhinje i radnog stola:)

    ОдговориИзбриши
  5. Venčići su super a verujem da će i sve ostalo biti. Srećna ti slava.

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam koji je venčić lepši.Svaki na svoj način.Ja volim venčiće po kući tokom cele godine...ovaj sa tufnastom mašnom obara s nogu koliko je simpatičan.
    Muževi i njihovi komentari...pozdrav i za muža;)))

    ОдговориИзбриши
  7. Pozdrav draga , evo mene opet- imaš jednu nagradicu na mom blogu pa ako želiš preuzmi :) pozz

    ОдговориИзбриши
  8. Preslatko, i ja bi volela jedan takav na vratima! Slatko!

    ОдговориИзбриши